12 de novembro de 2010
O dereito a cambios e devolucións só existe se o produto presenta algunha falta de conformidade co contrato. A OMIC aconséllalles aos consumidores que se informen sobre esta posibilidade antes da compra e das súas condicións.
Nestas épocas do ano, cando se achegan as datas do Nadal un tema que preocupa aos consumidores que acoden pola oficina está relacionado cos cambios e devolucións, xeralmente polo aumento da adquisición de produtos para agasallar.
Son numerosas as consultas de consumidores/as que se informan sobre a obrigatoriedade por parte dun establecemento de aceptar cambios ou devolucións, xa que en moitos casos tras o intento previo encóntranse coa oposición do comerciante a tal práctica xerándose un conflito de consumo.
Ante isto é importante ter en conta que o consumidor só ten dereito a desistir do contrato sen ningunha xustificación, solicitando a devolución dos importes, en casos legalmente previstos ou en establecementos que previamente aceptasen esta circunstacia informándoo ao consumidor.
Dereito ao cambio ou devolución
Os casos nos que se podería solicitar o cambio ou a devolución son os seguintes:
Por iso a OMIC aconséllalles que se informen previamente sobre as condicións de cambios e devolucións e que teñan en conta que cando os establecementos non manifestan nada enténdese que non admiten esta posibilidade.
E ante calquera dúbida, contacten coa OMIC.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible