17 de abril de 2015
Continúa o noso II Itinerario Formativo para emprendedoras e emprendedores
Obxectivos
O obxectivo do curso é fundamentalmente transmitir os elementos máis relevantes dun plan de márketing e o modo de aplicar os principios básicos do márketing a calquera negocio.
Contido do programa
- O Plan de Márketing
- Estudo de mercado. Análise da empresa e da contorna.
- O DAFO como resumo da análise do mercado e fonte de conclusións.
- Márketing estratéxico
- Márketing operativo- O Márketing relacional: o cliente como centro dunha relación duradeira.
RelatorXosé Luis Reza, licenciado en Administración e Dirección de Empresas pola USC, MBA pola Escola de Negocios NCG e Master en eBusiness pola Universitat Politècnica de Catalunya. Desenvolveu toda a súa carreira en diversas responsabilidades de Márketing e Comercialización en compañías como R Cable e Telecomunicacións Galicia, Fundación Semana Verde, Grupo Tecam e La Voz de Galicia. Na actualidade é socio consultor de Iuni consulting e presidente de Markea (Asociación Galega de Márketing), ademais de Delegado en Galicia do Foro de Marcas Renombradas Españolas.
Sentímolo pero o teu navegador é moi antigo para poder mostrar esta páxina. Debes de actualizalo ou usar un navegador compatible. Optimizamos esta web para Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari e Microsoft Edge. Instalar agora un navegador compatible